A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Офіційний сайт Зарічанської територіальної громади
Волинська область, Володимир-Волинський район

Послуги ЦНАПу

                  ЗАТВЕРДЖЕНО

  Додаток 1 до рішення виконавчого комітету

                                                  Зарічанської  сільської ради

                                                       № від 27.07.2018  року

 

 

Тимчасовий перелік

адміністративних послуг, які надаються через центр надання

 адміністративних послуг виконавчого комітету Зарічанської сільської ради

 

І. Державна реєстрація актів цивільного стану:

1.Видача свідоцтва про народження 1/1;

2.Видача свідоцтва про шлюб  1/2;

3.Видача свідоцтва про смерть 1/3;

 

ІІ. Видача рішень сільської ради та розпоряджень виконавчого комітету:

4. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг 2/1;

5. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення  земельної ділянки 2/2;

6. Надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) 2/3;

7. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі її у власність 2/4;

8. Затвердження технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачі її у власність 2/5;

9. Надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки 2/6;

10. Видача рішення про припинення права користування земельною ділянкою за згодою власника 2/7;

11.Поновлення договору оренди земельної ділянки комунальної власності 2/8;

12. Видача рішення про надання дозволу на виготовлення детального плану території 2/9;

13. Скасування рішення або внесення змін в рішення 2/10;

14. Видача  дозволу  на  розміщення  реклами 2/11;

15. Виплата одноразової матеріальної допомоги на поховання 2/12;

16. Виплата одноразової матеріальної допомоги на лікування 2/13;

17. Виплата одноразової матеріальної допомоги  учаснику АТО 2/14;

18. Видача рішення про присвоєння адресного номера будинку 2/15;

19. Видача рішення про присвоєння адреси земельній ділянці  для будівництва та обслуговування житлового будинку 2/16;

20. Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на зрізку дерев 2/17;

 

ІІІ. Реєстрація місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання:

 21. Реєстрація місця проживання/перебування 3/1;

 22. Зняття з реєстрації місця проживання 3/2;

 23. Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи (Ф-13, Ф-14) 3/3;

 24. Видача довідки про зняття з  реєстрації місця проживання (ф-16) 3/4;

 

ІV. Нотаріальні послуги.

25. Посвідчення заповіту (крім секретного) 4/1;

26. Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа 4/2;

27. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього 4/3;

28. Засвідчення справжності підпису на документі 4/5;

29. Довідка, яка підтверджує місце проживання та реєстрації померлого на день його смерті 4/6;

 

V. Видача адміністративних послуг державним реєстратором

Реєстрація нерухомості:

30. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно 5/1;

31. Державна реєстрація інших(відмінних від права власності) речових прав власності на нерухоме майно 5/2;

32. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна 5/3;

33. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна 5/4;

34. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме та їх обтяжень 5/5;

35. Скасування Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 5/6;

36. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 5/7;

37. Скасування рішення державного реєстратора 5/8;

38. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 5/9;

VI. Реєстрація бізнесу:

39. Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування) 6/1;

40. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) 6/2;

41. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) 6/3;

42. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі  установчого документа (крім громадського формування) 6/4;

43 .Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01.07.2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) 6/5;

44. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) 6/6;

45. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) 6/7;

46. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) 6/8;

47. Державна реєстрація  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування) 6/9;

48. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) 6/10;

49. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) 6/11;

50. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) 6/12;

51. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи  (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/13;

52. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) 6/14;

53. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця 6/15;

54. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 01.07.2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/16;

55. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/17;

56. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця 6/18;

 

VII. Видача довідок:

57. Видача довідки про склад сім'ї призовника 7/1;

58. Видача довідок – характеристик на громадян 7/2;

59. Видача довідки про склад сім'ї 7/3;

60. Видача довідки про членство особистого селянського господарства 7/4;

61. Видача довідки на право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку (форма №ЗДФ) 7/5;

62. Видача довідки про землю 7/6;

63. Видача інших видів довідок по місцю вимоги 7/7;

 

Перелік адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами територіальних органів центральних органів виконавчої влади

VIII. Управління праці та соціального захисту населення Володимир-Волинської райдержадміністрації

 

64. Призначення державної допомоги при народженні дитини 8/1;

65. Призначення субсидії на відшкодування витрат на  оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива (за спрощеним порядком) 8/2;

66. Призначення державної допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами 8/3;

67. Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 8/4;

68. Призначення державної  соціальної  допомоги   малозабезпеченим сім'ям 8/5;

69. Призначення допомоги на дітей одиноким матерям 8/6;

70. Призначення допомоги особам, які доглядають за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу 8/7;

71. Призначення допомоги при усиновленні дитини 8/8;

72. Призначення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме 8/9;

 

ІХ. Володимир-Волинським РВ ДМС України у Волинській області

 73. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку 9/1.

 

 

Х. Володимир-Волинське об’єднане управління Пенсійного фонду України у Волинській області

74. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо) 10/1;

75. Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління 10/2;

76. Надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, прав та обов’язків платників ЄСВ та застрахованих осіб 10/3;

77. Прийом замовлень на видачу довідок: про розмір пенсії; про перебування на обліку;про заробітну плату за формою ОК5 ОК7 10/4;

78. Видача виготовлених довідок, оригіналів трудових книжок 10/5;

79. Допомога в заповненні та прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення 10/6;

80. Видача пенсійного посвідчення 10/7;

81. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання 10/8;

82. Прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок 10/9;

83. Прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій 10/10;

84. Прийом заяв та документів щодо:

  • переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;
  • виплати пенсії за довіреністю;
  • зміни способу виплати пенсії;
  • поновлення виплати пенсії;
  • перерахунку призначених пенсій;
  • встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;
  • виплати недоотриманої пенсії 10/11;

85. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними 10/12.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь