A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Офіційний сайт Зарічанської територіальної громади
Волинська область, Володимир-Волинський район

Послуги ЦНАПу

ЗАТВЕРДЖЕНО

  Додаток 1 до рішення виконавчого комітету

                                                  Зарічанської  сільської ради

                                                      №63 від 20.06.2019  року

 

 

Тимчасовий перелік

адміністративних послуг, які надаються через центр надання

 адміністративних послуг виконавчого комітету Зарічанської сільської ради

 

І. Державна реєстрація актів цивільного стану:

1.Видача свідоцтва про народження 1/1;

2.Видача свідоцтва про шлюб  1/2;

3.Видача свідоцтва про смерть 1/3;

 

ІІ. Видача рішень сільської ради та розпоряджень виконавчого комітету:

4. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг 2/1;

5. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення  земельної ділянки 2/2;

6. Надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) 2/3;

7. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі її у власність 2/4;

8. Затвердження технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачі її у власність 2/5;

9. Надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки 2/6;

10. Видача рішення про припинення права користування земельною ділянкою за згодою власника 2/7;

11.Поновлення договору оренди земельної ділянки комунальної власності 2/8;

12. Видача рішення про надання дозволу на виготовлення детального плану території 2/9;

13. Скасування рішення або внесення змін в рішення 2/10;

14. Видача  дозволу  на  розміщення  реклами 2/11;

15. Виплата одноразової матеріальної допомоги на поховання 2/12;

16. Виплата одноразової матеріальної допомоги на лікування 2/13;

17. Виплата одноразової матеріальної допомоги  учаснику АТО 2/14;

18. Видача рішення про присвоєння адресного номера будинку 2/15;

19. Видача рішення про присвоєння адреси земельній ділянці  для будівництва та обслуговування житлового будинку 2/16;

20. Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на зрізку дерев 2/17;

21. Виплата одноразової матеріальної допомоги особі, яка уклала контракт на службу в Збройних Силах України 2/21.

 

ІІІ. Реєстрація місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання:

 22. Реєстрація місця проживання/перебування 3/1;

 23. Зняття з реєстрації місця проживання 3/2;

 24. Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи (Ф-13, Ф-14) 3/3;

 25. Видача довідки про зняття з  реєстрації місця проживання (ф-16) 3/4;

 

ІV. Нотаріальні послуги.

26. Посвідчення заповіту (крім секретного) 4/1;

27. Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа 4/2;

28. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього 4/3;

29. Засвідчення справжності підпису на документі 4/5;

30. Довідка, яка підтверджує місце проживання та реєстрації померлого на день його смерті 4/6;

 

V. Видача адміністративних послуг державним реєстратором

Реєстрація нерухомості:

31. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно 5/1;

32. Державна реєстрація інших(відмінних від права власності) речових прав власності на нерухоме майно 5/2;

33. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна 5/3;

34. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна 5/4;

35. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме та їх обтяжень 5/5;

36. Скасування Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 5/6;

37. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 5/7;

38. Скасування рішення державного реєстратора 5/8;

39. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 5/9;

VI. Реєстрація бізнесу:

40. Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування) 6/1;

41. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) 6/2;

42. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) 6/3;

43. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі  установчого документа (крім громадського формування) 6/4;

44 .Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01.07.2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) 6/5;

45. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) 6/6;

46. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) 6/7;

47. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) 6/8;

48. Державна реєстрація  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування) 6/9;

49. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) 6/10;

50. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) 6/11;

51. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) 6/12;

52. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи  (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/13;

53. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) 6/14;

54. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця 6/15;

55. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 01.07.2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/16;

56. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 6/17;

57. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця 6/18;

 

VII. Видача довідок:

58. Видача довідки про склад сім'ї призовника 7/1;

59. Видача довідок – характеристик на громадян 7/2;

60. Видача довідки про склад сім'ї 7/3;

61. Видача довідки про членство особистого селянського господарства 7/4;

62. Видача довідки на право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку (форма №ЗДФ) 7/5;

63. Видача довідки про землю 7/6;

64. Видача інших видів довідок по місцю вимоги 7/7;

 

Перелік адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами територіальних органів центральних органів виконавчої влади

VIII. Управління праці та соціального захисту населення Володимир-Волинської райдержадміністрації

 

65. Призначення державної допомоги при народженні дитини 8/1;

66. Призначення субсидії на відшкодування витрат на  оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива (за спрощеним порядком) 8/2;

67. Призначення державної допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами 8/3;

68. Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 8/4;

69. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям 8/5;

70. Призначення допомоги на дітей одиноким матерям 8/6;

71. Призначення допомоги особам, які доглядають за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу 8/7;

72. Призначення допомоги при усиновленні дитини 8/8;

73. Призначення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме 8/9;

74.  «Призначення  допомоги на дітей,  які виховуються у багатодітних сім’ях» 8/10;

75. «Встановлення статусу інваліда війни» 8/11;

76.  «Встановлення статусу батьків та дітей багатодітної сім’ї» 8/12;

77. «Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу» 8/13;

78.  «Встановлення статусу ветерана праці» 8/14;

79. «Встановлення статусу дитина війни» 8/15;

80. «Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» 8/16;

81. «Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною 8/17;

82. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня» 8/18;

83. «Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю 8/19;

84. «Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» 8/20;

85. «Виплата одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам» 8/21;

86. «Надання державної соціальної допомоги на догляд» 8/22;

87. «Призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги» 8/23;

88. «Встановлення статусу учасника війни» 8/24;

89. «Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни» 8/25;

ІХ. Володимир-Волинським РВ ДМС України у Волинській області

 90. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку 9/1.

 

Х. Володимир-Волинське об’єднане управління Пенсійного фонду України у Волинській області

91. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо) 10/1;

 

92. Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління 10/2;

 

93. Надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, прав та обов’язків платників ЄСВ та застрахованих осіб 10/3;

 

94. Прийом замовлень на видачу довідок: про розмір пенсії; про перебування на обліку;про заробітну плату за формою ОК5 ОК7 10/4;

 

95. Видача виготовлених довідок, оригіналів трудових книжок 10/5;

 

96. Допомога в заповненні та прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення 10/6;

 

97. Видача пенсійного посвідчення 10/7;

 

98. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання 10/8;

 

99. Прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок 10/9;

 

100. Прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій 10/10;

 

101. Прийом заяв та документів щодо:

переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;

виплати пенсії за довіреністю;

зміни способу виплати пенсії;

поновлення виплати пенсії;

перерахунку призначених пенсій;

встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;

виплати недоотриманої пенсії 10/11;

 

102. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними 10/12.

 

 

 

 

  Додаток 2 до рішення виконавчого комітету

                                                  Зарічанської  сільської ради

                                                       63 від 20.06.2019  року

 

 

Тимчасовий перелік

адміністративних послуг, які видаються на віддаленому робочому місці для роботи адміністратора

 

І. Державна реєстрація актів цивільного стану:

1.Видача свідоцтва про народження 1/1;

2.Видача свідоцтва про шлюб  1/2;

3.Видача свідоцтва про смерть 1/3;

 

ІІ. Видача рішень сільської ради та розпоряджень виконавчого комітету:

4. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг 2/1;

5. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення  земельної ділянки 2/2;

6. Надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) 2/3;

7. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі її у власність 2/4;

8. Затвердження технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачі її у власність 2/5;

9. Надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки 2/6;

10. Видача рішення про припинення права користування земельною ділянкою за згодою власника 2/7;

11.Поновлення договору оренди земельної ділянки комунальної власності 2/8;

12. Видача рішення про надання дозволу на виготовлення детального плану території 2/9;

13. Скасування рішення або внесення змін в рішення 2/10;

14. Видача  дозволу  на  розміщення  реклами 2/11;

15. Виплата одноразової матеріальної допомоги на поховання 2/12;

16. Виплата одноразової матеріальної допомоги на лікування 2/13;

17. Виплата одноразової матеріальної допомоги  учаснику АТО 2/14;

18. Видача рішення про присвоєння адресного номера будинку 2/15;

19. Видача рішення про присвоєння адреси земельній ділянці  для будівництва та обслуговування житлового будинку 2/16;

20. Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на зрізку дерев 2/17;

 

ІІІ. Реєстрація місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання:

 21. Реєстрація місця проживання/перебування 3/1;

 22. Зняття з реєстрації місця проживання 3/2;

 23. Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи (Ф-13, Ф-14) 3/3;

 24. Видача довідки про зняття з  реєстрації місця проживання (ф-16) 3/4;

 

ІV. Нотаріальні послуги.

25. Посвідчення заповіту (крім секретного) 4/1;

26. Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа 4/2;

27. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього 4/3;

28. Засвідчення справжності підпису на документі 4/5;

29. Довідка, яка підтверджує місце проживання та реєстрації померлого на день його смерті 4/6;

 

V. Видача довідок:

30. Видача довідки про склад сім'ї призовника 5/1;

31. Видача довідок – характеристик на громадян 5/2;

32. Видача довідки про склад сім'ї 5/3;

33. Видача довідки про членство особистого селянського господарства 5/4;

34. Видача довідки на право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку (форма №ЗДФ) 5/5;

35. Видача довідки про землю 5/6;

36. Видача інших видів довідок по місцю вимоги 5/7;

Перелік адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами територіальних органів центральних органів виконавчої влади

VI. Управління праці та соціального захисту населення Володимир-Волинської райдержадміністрації

 

37. Призначення державної допомоги при народженні дитини 6/1;

38. Призначення субсидії на відшкодування витрат на  оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива (за спрощеним порядком) 6/2;

39. Призначення державної допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами 6/3;

40. Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 6/4;

41. Призначення державної  соціальної  допомоги   малозабезпеченим сім'ям 6/5;

42. Призначення допомоги на дітей одиноким матерям 6/6;

43. Призначення допомоги особам, які доглядають за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу 6/7;

44. Призначення допомоги при усиновленні дитини 6/8;

45. Призначення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме 6/9;

46. «Призначення  допомоги на дітей,  які виховуються у багатодітних сім’ях» 6/10;

47. «Встановлення статусу інваліда війни» 6/11;

48.  «Встановлення статусу батьків та дітей багатодітної сім’ї» 6/12;

49. «Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу» 6/13;

50.  «Встановлення статусу ветерана праці» 6/14;

51. «Встановлення статусу дитина війни» 6/15;

52. «Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» 6/16;

53. «Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною 6/17;

54. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня» 6/18;

55. «Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю 6/19;

56. «Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» 6/20;

57. «Виплата одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам» 6/21;

58. «Надання державної соціальної допомоги на догляд» 6/22;

59. «Призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги» 6/23;

60. «Встановлення статусу учасника війни» 6/24;

61. «Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни» 6/25.

 

VII. Володимир-Волинським РВ ДМС України у Волинській області

 62. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку 7/1.

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь